راهنمای خرید قطعات خودرو

کدام برند دیسک و صفحه کیفیت بالاتری دارد؟

آیا در حال رانندگی با خودروی خود متوجه شدید که نمی توانید به راحتی دنده عوض کنید؟ آیا سفت شدن پدال کلاچ باعث شده پاهایتان حین رانندگی خسته شود؟ تصور می کنید ماشینتان شتاب قبل را ندارد و در سربالایی ها کم می آورد؟ تمام این علائم نشان می دهد که دیسک و صفحه خودروی شما تمام شده و نیاز به خرید بهترین دیسک و صفحه مناسب مدل ماشینتان را دارید. اما چطور می توانید تشخیص دهید که بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار کدام است؟

در این مقاله بهترین مارک دیسک و صفحه برای خودروهای داخلی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خودرو خرید خود را انجام دهید.

همچنین می توانید با کلیک روی لینک زیر به دسته بندی دیسک و صفحه مراجعه نموده و بهترین دیسک و صفحه متناسب با نوع خودرو خود را انتخاب و خریداری نمایید.

ما در مجموعه پژمان پارت بهترین برندهای دیسک و صفحه را از میان انواع مختلف برندهای دیسک و صفحه برگزیده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند با اطمینان خاطر بهترین دیسک و صفحه را برای خودرو خود انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین دیسک و صفحه موجود در بازار

پیش از اینکه به معرفی بهترین دیسک و صفحه برای هر خودرو بپردازیم، ابتدا بهتر است با بهترین برند دیسک و صفحه آشنا شوید. به طور کلی در حال حاضر بهترین دیسک و صفحه خودرو را برندهای زیر تولید می کنند.

بهترین مارک دیسک و صفحه

دیسک و صفحه والئو سبز Valeo

کیت کلاچ والئو ساخت کشور فرانسه است که به عنوان بهترین دیسک و صفحه کلاچ شناخته می شود و در بسته بندی سبز رنگ در بازار موجود است.

دیسک و صفحه والئو PHC Valeo

محصولات این برند ساخت کشور کره جنوبی می باشند که در بسته بندی آبی رنگ به بازار عرضه شده و با اینکه قیمت مناسب تری دارد از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و یکی از بهترین دیسک و صفحه های موجود در ایران شناخته می شوند.

دیسک و صفحه لوک Luk

دیسک و صفحه لوک ساخت کشور آلمان است و یکی از برندهایی است که نمونه فیک آن کمتر در بازار دیده می شود.

دیسک و صفحه عظام

محصولات این برند ساخت کشور چین هستند اما در بسته بندی ایرانی به بازار عرضه شده اند. دیسک و صفحه عظام یکی از بهترین دیسک و صفحه های چینی موجود در بازار است که می توانید با قیمت مناسب از لوازم یدکی پژمان پارت خریداری نمایید.

دیسک و صفحه پایا کلاچ

این برند بهترین دیسک و صفحه کلاچ ایرانی است که هم قیمت بسیار ارزان تری دارد و هم طول عمر آن قابل قبول است و به سرعت تمام نمی شود. شایان ذکر است دیسک و صفحه های تولید شده توسط برندهای خارجی مانند سکو و والئو از کلاچ نرم تر و بطور کلی کیفیت بالاتری برخوردارند.

دیسک و صفحه سکو Seco

دیسک و صفحه سکو ساخت کشور کره جنوبی به عنوان بهترین مارک دیسک و صفحه برای خودروهای ساخت برند سایپا (بطور مثال: دیسک و صفحه پراید) شناخته می شوند.

دیسک و صفحه دایکن

یکی از بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار برند دایکن است که محصولات آن ساخت کشور ژاپن هستند. این برند سابقه زیادی در تولید انواع لوازم یدکی خودرو به خصوص برای سیستم انتقال نیروی ماشین دارد.

دیسک و صفحه هرینگتون

دیسک و صفحه های شرکت هرینگتون ساخت کشور انگلستان می باشد که بیش از ۲۵ سال است در زمینه ساخت لوازم یدکی به خصوص کیت کلاچ برای خودرو های سبک فرانسوی، اروپایی ، کره ای و چینی فعالیت دارد.

دیسک صفحه آیسین

محصولات آیسین را می توان به عنوان بهترین برند دیسک و صفحه با قیمت مناسب معرفی کرد که ساخت کشور کره جنوبی است. تمامی لوازم یدکی ساخت این برند با گارانتی معتبر و ضمانت نامه اصل بودن عرضه می شود.

دیسک صفحه کورمن

برند کورمن بهترین دیسک و صفحه ایران را با ترکیب دو برند باکیفیت هرینگتون و والئو تولید می کند. دیسک این برند ساخت هرینگتون و صفحه و بلبرینگ ساخت شرکت والئو فرانسه است. هرچند پیدا کردن این مدل دیسک و صفحه در بازار بسیار سخت است اما کیفیت فوق العاده و قیمت مناسبی دارد.

سازندگان دیگری نیز دیسک و صفحه های خود را تولید و به بازار عرضه کرده اند اما این محصولات نسبت به برندهایی که نام بردیم از کیفیت بسیار پایین تری برخوردارند.

مشتریان عزیز می توانند بهترین دیسک و صفحه از برندهای معتبر و با کیفیت را از لوازم یدکی خودرو پژمان پارت که زیر مجموعه نمایندگی ایران خودرو می باشد با ضمانت اصل بودن کالا و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

عمر مفید بهترین دیسک و صفحه از برندهای معتبر

در ادامه می خواهیم بهترین برندهای دیسک و صفحه را از نظر طول عمر مورد مقایسه قرار دهیم. اگر هنگام خرید بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار طول عمر و دوام آنها برای شما اهمیت دارد، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

عمر مفید دیسک و صفحه والئو فرانسه

طول عمر این دیسک با توجه به اینکه سبک رانندگی شما چگونه باشد بین ۷۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ کیلومتر متغیر است. با توجه به اینکه این کیت کلاچ دارای گارانتی معتبر می باشد، می توانید مطمئن باشید که اگر پیش از اتمام گارانتی دچار مشکل شود به رایگان برای شما تعویض خواهد شد.

عمر مفید دیسک و صفحه لوک: طول عمر این دیسک که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بین ۶۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ کیلومتر می باشد.

عمر مفید دیسک و صفحه والئو کره: دیسک و صفحه PHC Valeo به نسبت قیمت مناسب تری که دارد، از دوام و عملکرد بی نظیری برخوردار است در صورتیکه رانندگی پرشتابی نداشته باشید می توانید از عملکرد بی نقص این دیسک و صفحه تا ۶۰ هزار کیلومتر نیز مطمئن باشید.

عمر مفید دیسک و صفحه سکو: دوام و طول عمر کیت کلاچ سکو را می توان تقریبا مشابه با والئو کره در نظر گرفت. اگر از خودروهای گروه سایپا استفاده می کنید بهترین دیسک و صفحه موجود در بازار برای خودرو شما برند سکو است.

عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ عظام: محصولات عظام قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندها دارند اما کیفیت آنها نیز متوسط است و طول عمر آنها بین ۴۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ کیلومتر می باشد.

عمر مفید دیسک و صفحه پایا: با اینکه محصولات این برند به عنوان بهترین دیسک و صفحه کلاچ ایرانی شناخته می شوند، اما طول عمر آنها نسبت به برندهای خارجی کمتر است و حدود ۴۰ هزار کیلومتر می باشد.

راهنمای خرید بهترین دیسک و صفحه برای خودروهای داخلی

برندهایی که در این مقاله معرفی شد را می توان از بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار دانست. با این حال، جهت خرید بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار باید به نوع خودروی خود نیز توجه کنید و دیسک و صفحه کلاچ مناسب خودروی خود را خریداری نمایید.

خرید بهترین دیسک و صفحه پراید

دیسک و صفحه سکو پراید یکی از بهترین دیسک و صفحه ها برای خودرو پراید است با این حال دیسک و صفحه دایکن نیز طرفداران خاص خود را دارد. برای خرید دیسک و صفحه دایکن پراید می توانید روی کادر ابی رنگ کلیک کنید.

دیسک و صفحه دایکن پراید

خرید اینترنتی دیسک و صفحه دایکن پراید از فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت کالا

دیسک و صفحه دایکن پراید

خرید بهترین دیسک و صفحه تیبا ، ساینا و کوئیک

بهترین برند دیسک و صفحه برای خودروهای شرکت سایپا، برندهای سکو، والئو کره، دایکن و درنهایت لوک می باشند.

دیسک و صفحه سکو ۲۱۵ میل

خرید کیت کلاچ ۲۱۵ میل تیبا / ساینا / کوییک از برند سکو با ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر از لوازم یدکی پژمان پارت.

دیسک و صفحه سکو ۲۱۵ میل

خرید بهترین دیسک و صفحه سمند

والئو سبز فرانسه بهترین دیسک و صفحه موجود در بازار برای سمند است. اگر قصد خرید دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ یا خرید دیسک و صفحه دنا را دارید نیز می توانید دیسک و صفحه والئو با بالاترین کیفیت را تهیه کنید.

دیسک و صفحه کلاچ والئو

خرید کیت کلاچ والئو PHC پژو ۴۰۵ ،سمند، پارس و دنا با گارانتی معتبر و ضمانت اصل بودن از فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت

دیسک و صفحه کلاچ والئو

خرید بهترین دیسک و صفحه ۲۰۶

اگر به دنبال بهترین دیسک و صفحه کلاچ ایرانی برای پژو ۲۰۶ هستید توصیه می کنیم برای این خودرو از مارک های خارجی کیت کلاچ تهیه کنید که بهترین آن دیسک و صفحه ۲۰۶ تیپ ۲ والئو فرانسه است.

دیسک و صفحه ۲۰۶ تیپ ۲ والئو

خرید دیسک و صفحه ۲۰۶ تیپ ۲ والئو فرانسه با گارانتی معتبر و ضمانت اصل بودن از فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت

خرید بهترین دیسک و صفحه ال ۹۰

بهترین دیسک و صفحه ایران برای ال ۹۰، از برند سیتروئن است که البته به سختی در بازار پیدا می شود. بنابراین، بهتر است دیسک و صفحه والئو ال ۹۰ را خریداری کنید تا از کیفیت و عملکرد آن مطمئن باشید.

دیسک و صفحه والئو ال 90

خرید دیسک و صفحه ال ۹۰ والئو فرانسه با گارانتی معتبر و ضمانت اصل بودن از فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت

مدل های متنوع دیگری از بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار برای خودروهای داخلی در فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت موجود است که می توانید با مراجعه به دسته بندی دیسک و صفحه و کیت کلاچ، قیمت بهترین دیسک و صفحه های موجود در بازار را براساس نوع خودروی خود مقایسه کرده و به صورت آنلاین خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

در پایان می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید بهترین دیسک و صفحه و سایر لوازم یدکی خودرو با کارشناسان پژمان پارت تماس بگیرید. کارشناسان پژمان پارت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا