راهنمای خرید قطعات خودرو

بهترین مارک تسمه تایم

معرفی بهترین برندهای تسمه تایم خودرو

تسمه تایم یکی از قطعات بسیار مهم خودرو است که به تنظیم کار کردن موتور، سیلندر و سوپاپ ها کمک می کند. لذا خرید بهترین مارک تسمه تایم ماشین اهمیت زیادی برای کارکردن صحیح موتور خودرو دارد.

به جهت اهمیت تسمه تایم و کاربرد آن در خودرو، در این مقاله قصد داریم بهترین مارک تسمه تایم از برندهای ایرانی و خارجی مناسب خودروهای داخلی را به شما معرفی کنیم.

بنابراین اگر قصد خرید بهترین تسمه تایم برای خودرو خود را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. با مطالعه این مطلب می توانید بهترین تسمه تایم را متناسب با مدل خودرو خود انتخاب و خریداری نمایید.

شما می توانید محصولات تسمه تایم در برندهای معتبر، مناسب انواع خودروهای داخلی را در لینک زیر مشاهده نمایید. برای مشاهده بهترین تسمه تایم متناسب با خودرو خود و قیمت تسمه تایم روی کادر آبی رنگ کلیک کنید.

خرید بهترین تسمه تایم از برندهای معتبر

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و خرید بهترین مارک تسمه تایم با کارشناسان فروشگاه لوازم یدکی خودرو پژمان پارت تماس بگیرید. کارشناسان پژمان پارت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.

بهترین مارک تسمه تایم موجود در بازار

انتخاب بهترین مارک تسمه تایم بستگی به بودجه شما و نوع خودروتان دارد. به طور کلی بهترین مارک تسمه تایم موجود در بازار به ترتیب الویت شامل موارد ذیل می باشد.

  1. تسمه تایم پاورگریپ
  2. تسمه تایم کنتیننتال
  3. تسمه تایم دایکو
اگر قصد خرید تسمه تایم پراید یا تسمه تایم تیبا از برندهای معتبر را دارید می توانید اصل و اورجینال آن را از فروشگاه لوازم یدکی خودرو پژمان پارت سفارش دهید.

در ادامه به معرفی بهرین مارک تسمه تایم از برندهای خارجی و ایرانی می پردازیم.

تسمه تایم پاورگریپ بلژیک

پاورگریپ جزو بهترین تسمه تایم ها است که توسط شرکت بارمان کیمیا بسته بندی می شود و در پشت بسته آن یک بیمه نامه چسبانده شده است.

روی این بیمه نامه یک بارکد وجود دارد. با ارسال این کد به شماره پیامکی که روی بسته درج شده گارانتی این محصول فعال می شود.

تسمه تایم پاورگریپ به عنوان بهترین مارک تسمه تایم خارجی شناخته می شود که به صورت یک کیت عرضه شده که داخل آن علاوه بر تسمه تایم، تسمه بلبرینگ و هرزگرد نیز وجود دارد.

تسمه تایم پاور گریپ در دو بسته بندی قرمز رنگ و سبز رنگ در بازار وجود دارد. پاورگریپ قرمز رنگ ساخت اتحادیه اروپا است اما بسته سبز با بارکد بارمان کیمیا ساخت کشور انگلستان است.

قیمت این دو بسته بندی تفاوت زیادی با هم دارد. از لحاظ کیفیت نیز می توان پاور گریپ بسته بندی شده توسط بارمان کیمیا را بهترین برند تسمه تایم معرفی کرد.

در لینک زیر می توانید تسمه تایم پاورگریپ برای انواع خودرو را مشاهده نمایید. برای بررسی جزئیات و قیمت تسمه تایم پاورگریپ روی کادر آبی رنگ کلیک کنید.

یکی از محصولات تسمه تایم پاورگریپ، تسمه تایم پاور گریپ ال ۹۰ است. این تسمه تایم بهترین تسمه تایم ال نود است که با کلیک روی کادر آبی می توانید قیمت و ویژگی های محصول را مشاهده کنید و در صورت نیاز این تسمه تایم را خریداری نمایید.

تسمه تایم پاور گریپ ال نود

تسمه تایم ال ۹۰ پاور گریپ

تسمه تایم کنتیننتال آلمان

تسمه تایم کنتیننتال آلمان کیفیت بسیار خوبی دارد و دارای گارانتی ۱۵ ماه یا ۵۰ هزار کیلومتر می باشد.

با وجود اینکه تسمه تایم کنتیننتال نسبت به سایر برندها، قیمت بالایی دارد اما به علت عملکرد مناسب، ارزش خرید بالایی دارد.

روی بسته بندی تسمه تایم کنتیننتال، نام شرکت بارمان کیمیا به صورت برجسته حک شده و هولوگرام آن نیز داخل بسته بندی دیده می شود.
پشت بسته بندی نیز یک شماره پیامک درج شده که اگر شماره سریال تسمه تایم کنتیننتال را به آن ارسال کنید می توانید از اصالت کالا مطمئن شوید و همچنین گارانتی آن را فعال کنید.

برای مشاهده تسمه تایم کنتیننتال در انواع مدل ها و اطلاع از جزئیات و قیمت تسمه تایم کنتیننتال روی لینک زیر کلیک کنید.

تسمه تایم دایکو ایتالیا

تسمه تایم دایکو بهترین مارک تسمه تایم ساخت شرکت دایکو ایتالیا که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشد.

البته این مدل چند وقتی در بازار موجود نبود به همین جهت در خط تولید ایران خودرو و سایپا در حال حاضر از تسمه رایکالتون آلمان که یکی دیگر از بهترین تسمه تایم ها است استفاده می شود.

در حال حاضر می توانید تسمه تایم دایکو ایتالیا را با ضمانت اصل بودن کالا از فروشگاه لوازم یدکی خودرو پژمان پارت خریداری نمایید. برای مشاهده تسمه تایم دایکو در انواع مدل ها و اطلاع از جزئیات و قیمت تسمه تایم دایکو روی لینک زیر کلیک کنید.

تسمه تایم رایکالتون آلمان

رایکالتون را نیز می توان در گروه بهترین تسمه تایم ایرانی قرار داد؛ زیرا ساخت کشور آلمان است اما در ایران بسته بندی می شود.

با توجه به اینکه سایپا یدک و ایران خودرو در حال حاضر از این برند در خط تولید خود استفاده می کنند می توان نتیجه گرفت که بهترین مارک تسمه تایم در ایران است.

تسمه تایم دانگیل کره

محصولات دانگیل دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی هستند. برند دانگیل جزو قدیمی ترین برندهای تسمه تایم است و بهترین تسمه تایم موجود در بازار شناخته می شود که جنس بسیار مرغوبی دارد. اما متاسفانه نمونه تقلبی آن در بازار زیاد است و بیمه نامه ندارد. لذا خرید تسمه تایم دانگیل را توصیه نمی کنیم.

بهترین مارک تسمه تایم خودرو که در بازار موجود است به این برندها محدود نمی شود. اما سایر برندها محبوبیت کمتری دارند.

کیفیت ساخت بهترین مارک تسمه تایم

بهترین تسمه تایم از ۴ لایه تشکیل شده است:

  • لایه بیرونی:یک لایه پارچه خاص و مقاوم به سایش
  • لایه دوم: در لایه دوم بهترین برند تسمه تایم از CR,MNBR استفاده می شود که از لاستیک های باکیفیتی به شمار می آید که بهترین خواص را برای بهینه کردن عملکرد تسمه دارا هستند.
  • لایه سوم: از الیاف شیشه تولید می شود و از ویژگی های دینامیکی خیلی خوبی برخوردار است تا در برابر گرما، کشش طولی و پارگی مقاومت کنند. این لایه معمولا به رنگ زرد یا مسی دیده می شود.
  • لایه چهارم: از جنس لاستیک باکیفیتی تهیه می شود.

زمانیکه بهترین برند تسمه را در دست می گیرید و از بغل به آن نگاه می کنید باید دقیقا این ۴ لایه را تشخیص دهید.

راهنمای خرید بهترین مارک تسمه تایم خودرو

برای خرید بهترین مارک تسمه تایم در ایران به لایه شیشه ای دقت کنید. این لایه دو حالت دارد یا به طور کلی اصلا در تسمه دیده نمی شود یا در تمام طول تسمه به وضوح دیده می شود.

خیلی از برندها در تولید تسمه تایم های بی کیفیت برای ارزان تمام شدن قیمت تسمه تایم، از سه لایه استفاده می کنند یا از مواد بسیار بی کیفیتی به جای الیاف شیشه ای استفاده می کنند که موجب کاهش طول عمر تسمه مخصوصا در موتورهای گرم کار مثل پژو و رنو می شوند.

یکی دیگر از روش های تشخیص بهترین مارک تسمه تایم اصل و باکیفیت، چاپ شدن اطلاعات محصول با کیفیت بسیار بالا روی آن است.

تفاوتی ندارد به دنبال بهترین مارک تسمه تایم، بهترین مارک تسمه دینام یا بهترین مارک دیسک و صفحه هستید، در هر صورت باید دقت کنید که مشخصات محصول روی بدنه آن حک یا چاپ شده باشد.

از دیگر نشانه های بهترین مارک تسمه تایم توجه به بسته بندی آن است.

محصولات اصل و اورجینال در بسته بندی های شکیل عرضه می شوند و روی بسته بندی نیز برچسب گارانتی یا کد محصول برای استعلام گرفتن از شرکت سازنده دیده می شود.

برای اطمینان از اصل بودن محصول بهتر است حتما این کد را به شماره درج شده پیامک کنید و علاوه بر تایید اصالت کالا، گارانتی آن را نیز فعال کنید تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

مزایای خرید بهترین مارک تسمه تایم

بهترین تسمه تایم بازار معمولا دوام و طول عمر بالایی دارد و در کیلومترهای پایین پاره نمی شود.

از دلایل پاره شدن تسمه تایم زودتر از موعد مقرر می توان به نصب نامناسب، شل یا سفت بودن تسمه تایم یا خرابی بلبرینگ های تایم اشاره کرد.
از مزایای خرید بهترین مارک تسمه تایم می توان به این مورد اشاره داشت که شرکت تولید کننده برای پیشگیری از پارگی زودهنگام تسمه تایم، محصولات خود را به صورت کیت کامل عرضه می کنند. در این کیت، قطعات مورد نیاز برای تعویض تسمه تایم شامل بلبرینگ تایم و هرز گرد قرار گرفته تا نصب و تعویض تسمه در بهترین حالت ممکن انجام شود.

در ادامه می توانید مقاله آموزشی نحوه تعویض تسمه تایم را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید : نحوه تعویض تسمه تایم

کدام مارک تسمه تایم برای خودروی من بهتر است؟

اگر تسمه تایم شما دچار پارگی شده یا پس از مراجعه به مکانیک متوجه شدید که به علت فرسایش و خوردگی زمان تعویض ان رسیده است مطمئنا به دنبال بهترین تسمه تایم موجود در بازار می گردید. در این مقاله بهترین مارک تسمه تایم خودرو را به شما معرفی کردیم و اکنون می توانید از بین آنها بهترین مارک تسمه تایم متناسب با خودروی خود را انتخاب و خریداری کنید.

برای راهنمایی بهتر شما در ادامه بهترین برندهای تسمه تایم را برای هر یک از خودروهای داخلی معرفی می کنیم.

تسمه تایم پاور گریپ ال نود

تسمه تایم پاورگریپ ال ٩٠

همانطور که قبل تر گفته شد بهترین مارک تسمه تایم خودرو ال ۹۰، پاورگریپ است. این برند، تسمه تایم را به صورت کیت کامل، همراه با هرز گرد و بلبرینگ تایم عرضه می کند.

خرید تسمه تایم دنا

بهترین تسمه تایم بازار برای خودرو دنا، برند پاورگریپ و کنتیننتال است که امکان خرید جنس اصل و ارجینال آن از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پژمان پارت وجود دارد. از این تسمه تایم برای خودروهای سمند با موتورEF7 ، دنا ، دناپلاس ، دناپلاس توربوشارژ ، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک ، تارا نیز می توان استفاده کرد.

خرید تسمه تایم ۲۰۶

از بهترین تسمه تایم ها برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ می توان به برند پاورگریپ اشاره کرد.این تسمه با گارانتی و ضمانت اصل بودن در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پژمان پارت عرضه میشود.

امکان خرید تسمه تایم پژو ۴۰۵ از همین برند نیز وجود دارد که به عنوان بهترین تسمه تایم بازار برای محصولات ایران خودرو شناخته می شود. برای مشاهده سایر تسمه تایم ها از برندهای معتبر که با گارانتی و ضمانت بلند مدت عرضه می شوند می توانید به دسته بندی تسمه تایم در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پژمان پارت مراجعه کنید.

در پایان می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید بهترین مارک تسمه تایم با کارشناسان پژمان پارت تماس بگیرید. کارشناسان پژمان پارت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوستان اگر قصد خرید تسمه تایم دارید. برند دایکو نخرید اشغاله و یکسال گارانتی میده و ۶۰ هزار کیلومتر کمتر از ۴۰ هزار پاره میشه و خرج سنگینی رو دستتون می‌زاره . وقتی به شرکتش گفتم قبول نکرد .
    به نظر من برند رایکالتون بخرید دو سال گارانتی داره و ۸۰ هزار کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا