راهنمای خرید قطعات خودرو

بهترین مارک های دیسک و صفحه

دیسک و صفحه یکی از قطعات بسیار مهم در خودرو است که وظیفه انتقال نیرو از موتور به گیربکس را برعهده دارد. هر بار که پای خود را روی پدال کلاچ فشار می دهید، دیسک و صفحه این انتقال نیرو را قطع می کنند تا شما بتوانید دنده را عوض کنید و قدرت موتور را افزایش دهید. زمانیکه پای خود را از روی پدال کلاچ برمیدارید، کیت کلاچ مجددا وارد عمل شده و نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند. زمانیکه این قطعه فرسوده شود ، انتقال نیرو به درستی انجام نمی گیرد و شما احساس می کنید که حتی با بالا بردن دنده، خودرو شتاب نمی گیرد. در این شرایط باید به دنبال خرید بهترین مارک دیسک و صفحه و تعویض این قطعه مهم باشید.

در این مقاله بهترین دیسک و صفحه بازار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با اطمینان کامل خرید خود را از فروشگاه های لوازم یدکی انجام دهید.

بهترین مارک دیسک و صفحه

بهترین مارک دیسک و صفحه بازار

زمانیکه به دنبال خرید بهترین مارک دیسک صفحه هستید باید نوع خودروی خود را در نظر بگیرید. در ادامه با بهترین مارک دیسک و صفحه ایرانی و خارجی برای خودروهای مختلف آشنا می شوید.

دیسک و صفحه والئو – بهترین مارک دیسک صفحه برای رانا، سمند، پژو و …

والئو را می توان از معتبرترین سازندگان لوازم یدکی خودرو در جهان معرفی کرد. والئو علاوه بر اینکه به عنوان بهترین برند دیسک صفحه شناخته می شود، انواع دیگر لوازم یدکی والئو از جمله استارت، دینام، تیغه برف پاک کن، لنت ترمز، قفل، چراغ و سنسور دما را نیز تولید می کند.

برند والئو از سال ۱۹۲۳ فعالیت خود را در کشور فرانسه آغاز کرد و در ابتدا فقط لنت ترمز تولید می کرد. پس از مدتی که لوازم یدکی ساخت این شرکت با استقبال خریداران مواجه شد، فعالیت خود را توسعه داد و شروع به ساخت لوازم یدکی با تنوع بالایی کرد که دیسک و صفحه یکی از اصلی ترین آنها است. البته نام والئو به معنی “من هستم” در سال ۱۹۸۰ برای این شرکت انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۱، مدیر عامل شرکت زاک آشتنبرویچ، اعلام کرد که به جز فرانسه که اصلی ترین مرکز تولید قطعات این برند است، برند والئو بیش از ۳۲ شعبه در سراسر جهان دارد. مهمترین شعبات این برند در کشورهای چین، ترکیه و کره جنوبی فعالیت می کنند. البته تولیدات هرکارخانه از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت ممکن است تاحدودی باهم متفاوت باشند. اما در هر صورت تمامی کیت کلاچ های تولید این برند جزو بهترین مارک دیسک و صفحه شناخته می شوند.

تشخیص دیسک و صفحه ولئو اصل از تقلبی

والئو فرانسه به عنوان بهترین مارک دیسک و صفحه بازار در بسته بندی هایی به رنگ سبز عرضه می شود. این مدل دیسک و صفحه والئو در کشور فرانسه با بالاترین کیفیت تولید می شود. دیسک و صفحه ترک والئو در بسته بندی ایساکو در فروشگاه های لوازم یدکی خودرو موجود است. والئو کره که به PHC valeo مشهور است نیز با بسته بندی به رنگ آبی به بازار عرضه شده است.

برای تشخیص دیسک و صفحه اصل از تقلبی ابتدا به رنگ بسته بندی آن توجه کنید سپس دقت کنید که برند Valeo روی بدنه دیسک و صفحه حک شده باشد. همچنین از فروشنده درباره گارانتی محصول سوال کنید.

در نهایت توصیه می کنیم برای خرید بهترین دیسک و صفحه بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پژمان پارت مراجعه کنید تا از خرید جنس اصل و ارجینال اطمینان داشته باشید.

اگر به دنبال خرید دیسک و صفحه پژو ۴۰۵ اصل والئو هستید می توانید همین الان روی لینک زیر کلیک کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید:

دیسک و صفحه کلاچ والئو

دیسک و صفحه کلاچ والئو

برای خرید اینترنتی کیت کلاچ والئو PHC پژو ۴۰۵ سمند پارس و دنا روی کادر بالا کلیک کنید.

کیت کلاچ 200 میل PHC VALEO

کیت کلاچ ۲۰۰ میل PHC VALEO

برای خرید اینترنتی کیت کلاچ ۲۰۰ میل PHC VALEO مناسب تیبا / ساینا / کوییک روی کادر بالا کلیک کنید.

علاوه بر این امکان خرید تسمه تایم نیز از این فروشگاه وجود دارد. اگر قصد سفر در تعطیلات عید را دارید توصیه میکنیم هر دو محصول را همزمان سفارش داده و با تعویض این دو قطعه مهم خودرو، سفری ایمن در جاده را برای خود و سرنشینان تان تضمین کنید.

به مناسبت عید نوروز، ارسال تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی پژمان پارت به محل شما رایگان می باشد.

فرصت را از دست ندهید، همین امروز سفارش خرید لوازم یدکی خودروی خود را ثبت کنید.

دیسک و صفحه دایکن – از بهترین برندهای دیسک و صفحه برای پراید

دایکن یکی دیگر از بهترین مارک های دیسک و صفحه موجود در بازار است که ساخت کشور ژاپن می باشد. برای اطمینان از اصل بودن این محصول باید به بسته بندی آن توجه کنید که به رنگ نقره ای باشد و برند اگزیدی exedy نیز روی بسته بندی وهمچنین روی خود دیسک و صفحه دیده شود. فلز بکار رفته در دیسک و صفحه دایکن به رنگ سرخابی و رنگ فلز استفاده شده در خورشیدی دیسک کلاچ به رنگ نوک مدادی تیره است.

بهترین برندهای دیسک و صفحه مانند دایکن دارای ویژگی هایی مانند انتقال قدرت بهتر و عمر مفید طولانی تر هستند که موجب می شود از رانندگی با شتاب بیشتر لذت ببرید و نیازی به تعویض دیسک و صفحه در کوتاه مدت نداشته باشید.

دیسک و صفحه پراید مارک دایکن را می توانید همین امروز از فروشگاه پژمان پارت سفارش دهید.

دیسک و صفحه دایکن پراید

دیسک و صفحه دایکن پراید

دیسک و صفحه پلاستکس – بهترین برند دیسک صفحه برای پراید، ساینا، کوییک و تیبا

اگر به دنبال بهترین مارک دیسک و صفحه بازار برای پراید، ساینا، کوییک و تیبا قطعا می توانید به برند پلاستکس اعتماد کنید. این برند با کمک تخصص بالای مهندسین خود محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده که از تنوع بالایی برخوردار است.

تمامی محصولات ساخت PLASTEX دوستدار محیط زیست هستند و در آنها از مواد مضری مثل آزبست، سرب، روی، جیوه و دیگر فلزات سنگین استفاده نشده است.

دیسک و صفحه ۲۱۵ میل تیبا

دیسک و صفحه پلاستکس تیبا

برای خرید اینترنتی دیسک و صفحه ۲۱۵ میل تیبا / ساینا / کوییک پلاستکس روی کادر بالا کلیک کنید.

یکی از محصولات پرفروش دایکن دیسک و صفحه ۲۱۵ میل تیبا / ساینا / کوییک پلاستکس است که امکان خرید آنلاین آن از سایت ما وجود دارد.

برای خرید بهترین مارک دیسک و صفحه برای سایر خودروهای مختلف داخلی نیز می توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی پژمان پارت استفاده کنید. فقط کافی است با توجه به نوع مدل خودروی خود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

دیسک و صفحه ایساکو – بهترین مارک دیسک و صفحه ایرانی

بسیاری از مکانیک های متخصص، برند ایساکو را بهترین مارک دیسک و صفحه ایرانی می دانند. این برند محصولات بسیار باکیفیت را از کارخانه های مختلف سفارش داده و در بسته بندی ایساکو عرضه می کند تا خیال خریداران از بابت خرید بهترین دیسک و صفحه بازار راحت باشد.

دیسک و صفحه ایساکو 405

خرید دیسک و صفحه ایساکو

برای خرید دیسک و صفحه ایساکو مناسب خودورهای پژو ۴۰۵ XU7، پژو پارس، پژو پارس ELX، سمند LX با موتور EF7، سمند LX با موتور XU7، سمند سورن ، سمند سورن با موتور Ef7 ، دنا ، دناپلاس توربو ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربو اتوماتیک می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پژمان پارت اعتماد کنید.

دیسک و صفحه سکو – بهترین مارک دیسک صفحه برای تیبا، ساینا، کوییک

یکی دیگر از بهترین برندهای دیسک و صفحه، مارک سکو محصول کشور کره جنوبی است که با ویژگی هایی نظیر افزایش چشمگیر شتاب خودرو، نرم شدن پدال کلاچ و نرم شدن و راحتی تعویض دنده به بازار عرضه می شود.

این برند به علت استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد رزین های پلاستیکی در بلبرینگ کلاچ به عنوان بهترین مارک های دیسک و صفحه شناخته می شود که علاوه بر کاهش وزن این قطعه موجب می شود اصطکاک ایجاد شده توسط کلاچ به طور خودکار تنظیم شود. درنتیجه عمر کیت کلاچ به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

دیسک و صفحه تیبا برند سکو از پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی پژمان پارت است:

دیسک و صفحه تیبا برند سکو

دیسک و صفحه سکو تیبا

برای خرید اینترنتی کیت کلاچ سکو ۲۱۵ میل تیبا / ساینا / کوییک روی کادر بالا کلیک کنید.

دیسک و صفحه هرینگتون – بهترین برند دیسک صفحه برای پراید

مارک هرینگتون، بهترین دیسک و صفحه پراید است که محصولات خود را با بیش از ۲۵ سال سابقه به اکثر کشورهای جهان صادر می کند. این شرکت برای انواع خودروهای فرانسوی، کره ای، چینی و اروپایی، قطعات و لوازم یدکی بادوام و مقرون به صرفه ای تولید می کند که توسط کارخانه های معتبر آن در چین، هند و خاورمیانه به بازارهای جهانی عرضه می شوند.

صفحه کلاچ پراید تقویتی هرینگتون

کیت کلاچ پراید تقویتی هرینگتون

کیت کلاچ پراید تقویتی هرینگتون را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا می توانید از فروشگاه اینترنتی پژمان پارت به صورت آنلاین سفارش دهید و بدون پرداخت هزینه ارسال در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

بهترین مارک های دیسک و صفحه

خرید دیسک و صفحه از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پژمان پارت

در این مقاله بهترین مارک دیسک و صفحه موجود در بازار را برای انواع خودروهای داخلی به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید دیسک و صفحه از برندهای معتبر را دارید می توانید با توجه به مدل خودروی خود، کیت کلاچ موردنیازتان را از سایت پژمان پارت سفارش دهید. تمامی کالاهای موجود در سایت با تضمین اصالت و گارانتی پس از فروش برای شما ارسال می شود تا از اصل و ارجینال بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

خرید دیسک و صفحه

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. آقا من یه سوال میپرسم وجدانی جواب بدین
    دیسک و صفحه ولئو فرانسه ۹ تومن به پول ماس بدون درنظر گرفتن کرایه مالیات و…
    اینایی که میفروشن با قیمت ۳ یا ۴ تومن واقعا اصلیه
    من چنتا مکانیک پرسیدم بعضیا گفتن اصله بعضیاشون گفتم همش تولید داخله

    1. سلام دوست عزیز، دیسک و صفحه والئو تقلبی تو بازار زیاد هست. برای خرید دیسک و صفحه والئو سبز فرانسه اصلی به وبسایت پژمان پارت مراجعه کنید. فروشگاه لوازم یدکی پژمان پارت زیر مجموعه نمایندگی ایران خودرو هست. تمامی قطعات این مجموعه اصلی با لیبل هرینگتون و با ضمانت اصل بودن و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز ارسال میشود + امکان خرید حضوری برای مشتریان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا